New Balance: Επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν

Το έτος είναι το 1906. Ο Άγγλος William J. Riley, λανσάρει το πρώτο προϊόν της «New Balance Arch Support Company». Έναν εσωτερικό πάτο με 3 σημεία στήριξης. Η σύλληψη της ιδέας; Οι… κότες που είχε στην αυλή του. Ο William παρατήρησε την αρμονία βαδίσματος και στήριξης στο πάτημά τους. Η New Balance είχε μόλις γεννηθεί…

New Balance: Επιλογή για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν

Το 1938 κατασκευάζονται τα πρώτα αθλητικά παπούτσια για στίβο.  Το 1941 η εταιρία αρχίζει να ξεχωρίζει και να κατασκευάζει αθλητικά για τρέξιμο, Baseball, τένις και πυγμαχία.

Έτος - σταθμός για την εταιρία όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, το 1972. Ο σημερινός ιδιοκτήτης, ελληνικής καταγωγής Jim Davis, αγοράζει τη New Balance, ανήμερα του Μαραθωνίου της Βοστώνης. Το χαρακτηριστικό «Ν» στο πλάι των παπουτσιών της New Balance, προστίθεται για πρώτη φορά το 1975 και έκτοτε αποτελεί το σήμα κατατεθέν της εταιρίας.

To 1978 ανοίγει εργοστάσιο στην Ιρλανδία και τρία χρόνια αργότερα, ακολουθεί το διάσημο για τις συλλογές παπουτσιών «Made in UK» εργοστάσιο στην Αγγλία. Άρρηκτα συνδεδεμένη με την κουλτούρα του Ηνωμένου Βασιλείου, το 1985 σχεδιάζει μια σειρά ποδοσφαιρικών παπουτσιών με τον αρχηγό της Εθνικής ομάδας της Αγγλίας, Brian Robson.

Στο χώρο του ποδοσφαίρου, η New Balance χορηγεί τον ιστορικό σύλλογο της Liverpool όπου φέτος διεκδικεί επάξια τη θέση της στον τελικό του Champions League. Ενώ το σύνολο των ομάδων που «ντύνει» η New Balance ολοκληρώνει η Celtic, η Porto, η Sevilla και οι εθνικές ομάδες του Παναμά, της Κόστα Ρίκα και της Ιρλανδίας.

Μια πληροφορία για τους λάτρεις των sneaker, αφορά το θρυλικό παπούτσι «990» Η ναυαρχίδα της New Balance, εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1982. Εντυπωσιακό και μοντέρνο σε σχέση με τα υπόλοιπα sneaker της εποχής του.

Πού βρίσκεται η New Balance σήμερα; Η New Balance μετρά 112 χρόνια ιστορίας! Μετρώντας 5 εργοστάσια στις ΗΠΑ και ένα στην Αγγλία, αποτελεί τη μοναδική εταιρία παρόμοιου βεληνεκούς, που κατασκευάζει ακόμα αθλητικά παπούτσια σε Αμερική και Αγγλία. Πέρα όμως, από τα χρόνια επιτυχίας και προσφοράς στόχος  παραμένει ο ίδιος. Να κατασκευάζει παγκόσμιου εύρους Brands, όπου οι αθλητές είναι υπερήφανοι να τα φορούν, οι συνεργάτες της υπερήφανοι να τα κατασκευάζουν και τα καταστήματα, υπερήφανα να τα φιλοξενούν...