Η κερδοφόρα επιχείρηση της Πρέμιερ Λιγκ
Η αγγλική Πρέμιερ Λιγκ κέρδισε το βασιλικό βραβείο επιχειρηματικότητας για τις προσπάθειες διαφήμισης του ποδοσφαίρου σε μία παγκόσμια βάση πελατών, κερδίζοντας μόνο τη περσινή χρονιά 250εκ λίρες.
Τα συγκεκριμένα έσοδα που το 2007 ήταν 108εκ λίρες και μέσα σε δύο χρόνια υπερδιπλασιάστηκαν, ήταν και η κύρια αιτία που αποδόθηκε εκεί ο εν λόγω τιμητικός έπαινος.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της Πρέμιερ Λιγκ, Ρίτσαρντ Σκούνταμορ, που θεωρείται ο αρχιτέκτονας αυτής της εκπληκτικής αύξησης εσόδων, τόνισε: «Η Αγγλία παλιά ήταν γνωστή για την κλωστοϋφαντουργία της, ενώ τώρα για μουσική, τηλεόραση και αθλητικές επιχειρήσεις, κάτι που ανέβασε πολύ τη φήμη μας.
Το ποδόσφαιρο είναι μία φανταστική χαμηλού κόστους εξαγωγή, αφού 33 βδομάδες το χρόνο οι ομάδες μας έχουν πρόσβαση στις τηλεοράσεις μισού δισεκατομμυρίου σπιτιών ανά την υφήλιο. Αυτό που βλέπουν όσοι επιλέγουν τους αγώνες μας είναι οργανωμένο και υψηλού επιπέδου ποδόσφαιρο με παθιασμένους παίχτες στο γήπεδο και ωραία ατμόσφαιρα στις κερκίδες.
Η Πρέμιερ Λιγκ που αντιλαμβάνεται τα τηλεοπτικά δικαιώματα ως μία μεγάλη πηγή εσόδων, είναι πολύ επιθετική σε ό,τι αφορά την καταπολέμηση της πειρατείας. Είμαστε σε διαμάχη επίσης με την κυβέρνηση, αφού απαιτούμε να οριστεί αυστηρότατη νομοθεσία για την απευθείας μετάδοση των αγώνων που παρατηρείται μέσω ίντερνετ».