«Χρυσή» περιοδεία για Γιουνάιτεντ!
Όταν το 2003 η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είχε πάει για περιοδεία στην Αμερική, κανείς στους δρόμους των ΗΠΑ δεν ξεχώριζε το Ρόι Κιν από τον Κλέμπερσον. Τώρα το 2011 οι παίκτες των «κόκκινων διαβόλων» δεν μπορούν να κάνουν βήμα από το πλήθος, ενώ στα ταμεία τους θα μπουν περί τις 3 εκ λίρες!

Η Αμερική έχει αλλάξει στον ποδοσφαιρικό χάρτη. Η ανάπτυξη του MLS (πρωταθλήματος Αμερικής), η βελτίωση και αύξηση της δημοτικότητας της Πρέμιερ Λιγκ και το μάρκετινγκ των «κόκκινων διαβόλων» μέσω της Nike έχουν εκτοξεύσει το σήμα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στις ΗΠΑ. Ρούνεϊ, Γκιγκς, Φέρντιναντ ακόμη και ο ρούκι Ερνάντες είναι αναγνωρίσιμες μορφές από άνθρωπο κάθε ηλικίας και οι 61.500 θεατές στη φιλική νίκη επί των Σιάτλ Σάουντερς με 7-0 ήταν ένα μικρό μόνο δείγμα της λατρείας.
Επόμενο φιλικό με τους Chicago Fire και ήδη τα 61.500 έχουν κάνει φτερά. Τα διαφημιστικά δικαιώματα και η παρουσία των παικτών σε διάφορα γκαλά γεμίζουν με ασταμάτητο ρυθμό κάθε μέρα τα ταμεία της Γιουνάιτεντ, που μέχρι να επιστρέψει στην Αγγλία θα έχει κερδίσει περίπου 3 εκ λίρες! Η τελευταία έρευνα που δικαιολογεί τα έσοδα αυτά, έχει να κάνει με τους οπαδούς της ομάδας που αριθμούνται συνολικά σε όλο τον κόσμο σε 333 εκατομμύρια! Συγκεκριμένα στις ΗΠΑ μόνο υπολογίζονται σε 6,5 εκ άτομα.
Ο χορηγός στις φανέλες της Γιουνάιτεντ, ΑΟΝ, θέλει να ανανεώσει σαν τρελός τη συμφωνία που προβλέπει καταβολή 80 εκ λιρών για τέσσερα έτη. Ο λόγος; «Τα χτυπήματά μας στην επίσημη ιστοσελίδα μας από τη μέρα που μπήκαμε στη Γιουνάιτεντ έχουν αυξηθεί κατά 150%, ενώ τη μέρα των αγώνων ανεβαίνουν στο 500%. Είναι εκπληκτικό», τονίζει άνθρωπος της εταιρίας.
Η Nike έχει συμφωνία με τη Γιουνάιτεντ ύψους 303 εκ λιρών και παρά το υπέρογκο αυτό ποσό, μόνο ζημιωμένη δεν αισθάνεται. Η συμφωνία είναι απόλυτα επικερδής και για τους δύο, απλά γιατί η αγορά στόχευσης είναι παγκόσμια και η δύναμη και των δύο πλευρών τεράστια. Οι ΗΠΑ είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι, αλλά από τα πιο γλυκά…