Τσέλσι: Το deal των 40 εκατομμυρίων με την «Three» και τα χαμένα έσοδα από τα εισιτήρια

Η Τσέλσι πήρε τη νίκη επί της Νόριτς, φόρεσε ξανά τη φανέλα με το logo της Three στο μπροστινό μέρος, όμως, ετοιμάζεται πλέον για την προσωρινή παύση του deal που της αποφέρει 40 εκατομμύρια ετησίως. Πόσα χάνονται και από τα εισιτήρια που πλέον δεν μπορούν να διατίθενται προς τον κόσμο της ομάδας...  

Τσέλσι: Το deal των 40 εκατομμυρίων με την «Three» και τα χαμένα έσοδα από τα εισιτήρια

Οι «μπλε» πέρασαν από την έδρα της Λούτον το βράδυ που ο Αμπράμοβιτς ανακοίνωσε επίσημα ότι ο σύλλογος πωλείται, έπειτα εν μέσω γενικότερης ανάστατης κατάστασης πέρασαν και από την έδρα της Μπέρνλι για το πρωτάθλημα, ενώ, το βράδυ της Πέμπτης ήταν ακόμα πιο δύσκολο.

Η Κυβέρνηση και οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν στον Ρομάν Αμπράμοβιτς τοποθέτησαν ένα γκρίζο σύννεφο πάνω από το μέλλον των «μπλε», με το χρώμα να έχει πιθανότητες να γίνει ακόμα πιο σκούρο και να φτάσει στο... μαύρο στο άμεσο μέλλον.

Η Τσέλσι ενημερώθηκε και από την Three UK, για την προσωρινή παύση της συνεργασίας τους και το αίτημα της εταιρείας ν' αφαιρεθεί το logo από το μπροστινό μέρος της φανέλας. Ναι μεν η ομάδα έπαιξε με αυτό απέναντι στη Νόριτς, όμως, από το επόμενο ματς θα εξαφανιστεί το λογότυπο, σε μια χορηγική συμφωνία που μπαίνει στον «πάγο». Οι δύο πλευρές είχαν δώσει τα χέρια έναντι ποσού 40 εκατομμυρίων λιρών που θα έμπαιναν ετησίως στα ταμεία του κλαμπ...

Επιπλέον, οι Πρωταθλητές Ευρώπης και κόσμου προετοιμάζονται για την απώλεια εκατομμυρίων εσόδων από τα επόμενα εντός έδρας παιχνίδια τους. Πιο συγκεκριμένα, θα χάνουν 603.198 λίρες ανά παιχνίδι τώρα που δεν μπορούν να πουλήσουν εισιτήρια, με το «Στάμφορντ Μπριτζ» να φιλοξενεί μονάχα τους κατόχους καρτών διαρκείας.

Σε ό,τι αφορά στο πρωτάθλημα υπάρχουν τέσσερα παιχνίδια εντός έδρας μέχρι το φινάλε, γεγονός που φτάνει την απώλεια εσόδων στο νούμερο των 2.412.792 εκατομμύρια λίρες...

Κώστας Ζάλιαρης