Ετοιμάζει δικό της social media η Γιουνάιτεντ

Σε μια πρωτοποριακή κίνηση προχωρά η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με τους «κόκκινους διάβολους» να ετοιμάζονται για την κατασκευή δικού τους social media. Οι πρωταθλητές Αγγλίας επενδύουν ιδιαίτερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο ίντερνετ, αν και η διοίκηση του συλλόγου αρνείται να σχολιάσει το παραμικρό.

Ετοιμάζει δικό της social media η Γιουνάιτεντ

Όπως αναφέρει βρετανικό περιοδικό με εξειδίκευση στο marketing, η Γιουνάιτεντ έχει αρχίσει της διαδικασίες για την κατασκευή του δικού της social media, στοχεύοντας έτσι στη βάση των εκατομμυρίων οπαδών της σε όλο τον κόσμο.

Η πρωταθλήτρια Αγγλίας έχει αναθέσει στην SapientNitro τη διαχείριση της ψηφιακής της δραστηριότητας και τη χάραξη της διαδικτυακής της στρατηγικής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συγκεκριμένη εταιρεία θα δημιουργήσει μια ψηφιακή πλατφόρμα για λογαριασμό της Γιουνάιτεντ, η οποία θα παρέχει στους συνδρομητές της ενημέρωση για τα θέματα της ομάδας, αλλά και θα δημιουργεί ένα δίκτυο ανάμεσά τους.

Από την πλευρά του, ο αγγλικός σύλλογος έχει βάλει στόχο τα 500 εκατομμύρια συνδρομητές, μετά από μελέτη του πρακτορείου TNS που υπολογίζει τους οπαδούς των «κόκκινων διαβόλων» στα 660 εκατομμύρια παγκοσμίως. Δείγμα της «μανίας» με τη Γιουνάιτεντ αποτελεί το γεγονός ότι η σελίδα της ομάδας στο Facebook προσέλκυσε 20 εκατομμύρια «φίλους» μέσα σε ένα χρόνο.

Όπως γίνεται γνωστό, η πλατφόρμα που σχεδιάζει η Γιουνάιτεντ θα φιλοξενεί οπτικοακουστικό υλικό του συλλόγου, θα υπάρχει χώρος για διαφημίσεις και χορηγίες, ενώ από εκεί θα «τρέχει» και η Online μπουτίκ της ομάδας. Μάλιστα, το τηλεοπτικό κανάλι MUTV θα υπάγεται στην νέα πλατφόρμα, με τους «κόκκινους διαβόλους» να απευθύνονται στην ασιατική αγορά, κυρίως.