Έρχεται και… αποχώρηση στην Αρσεναλ, αν γίνει μεταγραφή στόπερ!

Η Άρσεναλ προχωράει για την απόκτηση του Κρίστιαν Μοσκερά από τη Βαλένθια και αυτό φαίνεται πως θα φέρει άμεσες εξελίξεις στο μέλλον του Γιάκουμπ Κίβιορ, ο οποίος πλέον δεν είναι στο προσκήνιο των πλάνων του Μικέλ Αρτέτα για τη νέα σεζόν. Πιθανή η πώληση, δεν έχουν προκύψει ακόμη επίσημες προτάσεις.

Έρχεται και… αποχώρηση στην Αρσεναλ, αν γίνει μεταγραφή στόπερ!

Ο 21χρονος Κρίστιαν Μοσκερά είναι έτοιμος να φορέσει τα «κόκκινα» του Λονδίνου, με την Άρσεναλ να προχωρά σε συμφωνία με τη Βαλένθια για ένα ποσό κοντά στα 20 εκατομμύρια ευρώ. Ο Ισπανός κεντρικός αμυντικός - γεννημένος στην Κολομβία - έχει πραγματοποιήσει 82 εμφανίσεις με τις «νυχτερίδες» και θεωρείται ένα από τα πιο εξελίξιμα ταλέντα της θέσης στην Ισπανία, με ικανότητα τόσο στο man-marking όσο και στην κυκλοφορία μπάλας από πίσω.

Η ενδεχόμενη άφιξή του, ωστόσο, αναμένεται να συμπιέσει κι άλλο τον ανταγωνισμό στο κέντρο της άμυνας, με τον Γιάκουμπ Κίβιορ να φέρεται κοντά στην έξοδο. Ο Πολωνός, που αποκτήθηκε από τη Σπέτσια τον Ιανουάριο του 2023, μέτρησε μέχρι στιγμής 68 συμμετοχές, τρία γκολ και πέντε ασίστ με τους «κανονιέρηδες», όμως η σταθερότητα του Σαλιμπά και του Γκάμπριελ, σε συνδυασμό με την επιστροφή του Τίμπερ και την πολυθεσία του Καλαφιόρι, περιορίζουν τις πιθανότητες να βρει ρόλο βασικού.

Όπως αναφέρει ο Νικόλο Σκίρα, ο Κίβιορ δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο των σχεδίων του Αρτέτα, και δεν αποκλείεται να πουληθεί αυτό το καλοκαίρι, με την Άρσεναλ να ζητά ένα ποσό κοντά στα 25-30 εκατομμύρια ευρώ. Ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον ομάδες από την Ιταλία - με πιο ζεστές τη Νάπολι και τη Μπολόνια - ενώ υπάρχουν και ματιές από τη Γερμανία και την Premier League. Το σενάριο δανεισμού παραμένει ανοιχτό, εφόσον δεν βρεθεί αγοραστής στο επιθυμητό ποσό.

Για τον Αρτέτα, η ενίσχυση στην άμυνα θεωρείται απαραίτητη για να διατηρηθεί ο ανταγωνισμός στο υψηλότερο επίπεδο. Ο Μοσκερά προορίζεται για ενεργό ρόλο πίσω από το βασικό δίδυμο, ενώ ο Κίβιορ μάλλον θα πρέπει να αναζητήσει αλλού τον χώρο και τον χρόνο που δεν βρίσκει πια στο «Έμιρεϊτς».

Άννη Καλοφωλιά