Διαδικτυακές πρωτιές για τις αγγλικές ομάδες

Στην τρίτη θέση του πίνακα με τους περισσότερους «φίλους» στο facebook από όλες τις αθλητικές ομάδες στον κόσμο φιγουράρει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, την ώρα που τέσσερις αγγλικοί σύλλογοι βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα! Πως ανταποκρίνονται στο «πόλεμο» του διαδικτύου, που θα κατατάσσονταν ο …Θεός αν ήταν σωματείο! 

Διαδικτυακές πρωτιές για τις αγγλικές ομάδες

Τον Αύγουστο του 2010, το facebook ανακοίνωσε 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και βρετανική ιστοσελίδα που ασχολείται με την αλληλεπίδραση διαδικτύου και αθλητισμού διεξήγαγε έρευνα για το ποιος σύλλογος κατέχει τα πρωτεία.

Η Γαλατασαράι κέρδισε τον πρώτο …διαγωνισμό, ως αποτέλεσμα της ταχείας διάδοσης και διείσδυσης του facebook στην Τουρκία, ωστόσο η κατάσταση έχει αλλάξει, δύο χρόνια αργότερα.

Μπαρτσελόνα και Ρεάλ Μαδρίτης κατέχουν τις δύο πρώτες θέσεις, με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να βρίσκεται στην τρίτη, ενώ Άρσεναλ, Τσέλσι και Λίβερπουλ, ακολουθούν σε 5η-7η θέση, αντίστοιχα. Αρκετές οι ομάδες και από το NBA και το NFL. Δείτε συγκεκριμένα:

 

Θέση

Ομάδα

Άθλημα

«Φίλοι»

«Φίλοι»

Αύγουστος 2010

 

 

 

 

 

1

Μπαρτσελόνα

Ποδόσφαιρο

26,2 εκατ.

3,4 εκατ.

2

Ρεάλ Μαδρίτης

Ποδόσφαιρο

24,3 εκατ.

2,7 εκατ.

3

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ

Ποδόσφαιρο

22,1 εκατ.

1,26 εκατ.

4

Λ.Α. Λέικερς

Μπάσκε

11,7 εκατ.

2,3 εκατ.

5

ΑΡΣΕΝΑΛ

Ποδόσφαιρο

8,7 εκατ.

-

6

ΤΣΕΛΣΙ

Ποδόσφαιρο

8,5 εκατ.

-

7

ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ

Ποδόσφαιρο

8,1 εκατ.

1,9 εκατ.

8

Μίλαν

Ποδόσφαιρο

8 εκατ.

-

9

Γαλατασαράι

Ποδόσφαιρο

6,5 εκατ.

4,1 εκατ.

10

Μπόστον Σέλτικς

Μπάσκετ

5,9 εκατ.

-

11

Φενέρμπαχτσε

Ποδόσφαιρο

5,3 εκατ.

2,8 εκατ.

12

Ν.Υ. Γιάνκις

Μπέιζμπολ

5 εκατ.

1,8 εκατ.

13

Μαϊάμι Χιτ

Μπάσκετ

4,73 εκατ.

-

14

Σικάγο Μπουλς

Μπάσκετ

4,7 εκατ.

-

15

Εθνική ομάδα Ινδίας

Κρίκετ

4,6 εκατ.

-

16

Ντάλας Κάουμποϊς

NFL

4,3 εκατ.

-

17

Πιτ. Στίλερς

NFL

4 εκατ.

-

18

Μπόστον Ρεντ Σοξ

Μπέιζμπολ

3,3 εκατ,

-

19

Ν.Ίνγκλαντ Πάτριοτς

NFL

3.1 εκατ.

-

20

Μπεσίκτας

Ποδόσφαιρο

3 εκατ.

1,5 εκατ.

Αν και η αλληλεπίδραση των αθλητικών συλλόγων με το κοινό τους παραμένει ακόμη σε …βρεφικό στάδιο, το τοπίο στα social media αλλάζει συνεχώς και όλο και μεγαλύτερα ποσά επενδύονται από τις ομάδες σε αυτόν τον τομέα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές από τις ομάδες βρίσκονται παραπάνω από εταιρείες Κολοσσούς της παγκόσμιας βιομηχανίας, ενώ ορισμένες από αυτές έχουν ξεπεράσει και το προφίλ του …Θεού. Αν Αυτός ήταν αθλητική ομάδα και συμπεριλαμβάνονταν στην έρευνα της αγγλικής ιστοσελίδας, θα βρίσκονταν στην 16η θέση, κάτω από την εθνική ομάδα της Ινδίας στο κρίκετ.

Ένα από τα αξιοσημείωτα στοιχεία, είναι το γεγονός ότι η Μάντσεστερ Σίτι δεν βρίσκεται καν στην πρώτη 20άδα της παραπάνω λίστας, αφού έχει μόλις κάτι παραπάνω από 1 εκατ. «φίλους», την ώρα που στο twitter έχει αρκετά πιο έντονη παρουσία και περισσότερους followers από τη συμπολίτισσα Γιουνάιτεντ.