Το photoshop «έκαψε» τη διαφήμιση

Οι «ευεργετικές» ιδιότητες του Photoshop στα πρόσωπα και τα σώματα όσων φιλοξενούνται στις σελίδες των περιοδικών είναι γνωστές. Ωστόσο αυτή τη φορά η χρήση του «μαγικού» προγράμματος έγινε αιτία να απαγορευτεί η δημοσίευση διαφήμισης.

Το photoshop «έκαψε» τη διαφήμιση

«Κόκκινο» άναψε η αρχή διαφημιστικών προτύπων (ASA) στη Βρετανία, στη διαφήμιση μάσκαρα  της εταιρείας Dior με πρωταγωνίστρια τη βραβευμένη με Οσκαρ ηθοποιό Νάταλι Πόρτμαν.

Κατόπιν καταγγελίας από την εταιρεία L’Oreal, η αρμόδια αρχή ερεύνησε το κατά πόσο αυτά που υποσχόταν πως προσφέρει το συγκεκριμένο προιόν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Στην καταχώρηση αναφερόταν πως η μάσκαρα πολλαπλασίαζε τον όγκο κάθε βλεφαρίδας ξεχωριστά χάρη στο ειδικό της βουρτσάκι.

Αν και η εταιρεία Dior υπερασπίστηκε τη διαφημιστική της καμπάνια, τονίζοντας πως δεν είχε δεχθεί κάποιο παράπονο από τις καταναλώτριες του προϊόντος, παραδέχθηκε πως οι φυσικές βλεφαρίδες της Πόρτμαν επεξεργάστηκαν με το photoshop.  Όπως  φάνηκε, το ρετους έγινε για να βελτιωθεί το μήκος και η καμπύλη των βλεφαρίδων της 31χρονης ηθοποιού καθώς επίσης και να γεμίσουν κάποια κενά.

Η ASA έλεγξε και τις φωτογραφίες πριν και μετά τη χρήση του προιόντος και την επεξεργασία  και κατέληξε πως η διαφήμιση παραπλανεί και για το λόγο αυτό δεν θα μπορεί να δημοσιευθεί.