Πηγή έμπνευσης ο Αζάρ
Το επεισόδιο μεταξύ του Εντεν Αζαρ και του ball boy στον αγώνα της Τσέλσι με την Σουόνσι για τα ημιτελικά του Λιγκ Καπ αποτέλεσε έμπνευση για διαφημιστική καμπάνια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία οπτικών specsavers χρησιμοποιεί ένα περιστατικό της επικαιρότητας για τη διαφημιστική της καταχώρηση στις εφημερίδες.
Διατηρώντας πάντα το ίδιο σλόγκαν, «Θα έπρεπε να είχε επισκεφθεί ένα κατάστημα specsavers», η εταιρεία αυτή τη φορά εμπνέεται απο το επεισόδιο του Liberty Stadium και στην καταχωρήση της χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες ενός ball boy και μιας μπάλας, αφήνοντας υπονοούμενο για το τι θα ήταν σωστό να κλωτσήσει ο άσος της Τσέλσι.
Το καλοκαίρι η εταιρεία είχε «αξιοποιήσει» το λάθος των διοργανωτών των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου οι οποίοι σε αγώνα ποδοσφαίρου γυναικών αντί να εμφανίσουν την σημαία της Βορείου Κορέας η οποία αγωνιζόταν εκείνη την ημέρα χρησιμοποίησαν εκείνη της Νοτίου, ενώ και κατά τη διάρκεια του EURO χρησιμοποίησαν τη φωτογραφία της φάσης του γκολ της Ουκρανίας που δεν μέτρησε στην αναμέτρηση με την Αγγλία.